حرف من...حرف تو...حرف همه ی دلهاست

حرف های نگفته بسیارند...بگو با من...خالی کن جام سخن را...بگذار فریاد شوی...حرفت را فریاد بزن...

حرف من...حرف تو...حرف همه ی دلهاست

حرف های نگفته بسیارند...بگو با من...خالی کن جام سخن را...بگذار فریاد شوی...حرفت را فریاد بزن...

سلام اول

سلام...

سلامی به گرمی ی آفتاب

و به روشنی ی مهتاب

سر آغاز هر سخن با سلام

شروع میشه..پس سلام...

این دومین وبلاگ من که راه

اندازی می کنم..و قصد دارم

تو این وب جدید نه تنها حرف

های خودم رو که حرف های

شما رو هم درش   بنویسم..

 حرف هایی که نه فقط  حرف

من یا شماست که حرف

   همه ی دلهاست...شما

می تونین هر گِله ی که از

روزگار..آدماش..و هر حرفی

که تو دلتون و می خواین که

به گوش بقیه برسه رو برام

کامنت بزارید یا میل کنید..

من هم با اسم خودتون

میزارم اینجا تا همه بخونن

اولین مطلب رو فردا شب

خودم می نویسم تا به قول

معروف استارتش رو بزنم ولی

گاز دادنش با شما..چون بدون

کمک شما ها این وب جلو نمیره

پس یا علی..منتظرتونم...

تا بعد...یا حق...

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
احمد دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:21 ق.ظ http://entezar123.blogsky.com

سلام دوست عزیز
اول که در آغاز راه دومین وبلاگ شما برایتان تا آخر راه آرزوی موفقیت می کنم .
و دوم اینکه بی صبرانه منتظر مطلب دوم شما هستم .
موفق باشید .

اشکمهرکوچولو دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.ashkmehr.blogsky.com

سلام٬ امیدوارم خوب باشین ٬ تبریک می گم٬ برای شروع عالی بود ٬ در پناه آسمان ... bye bye honey
www.ashkmehr.blogsky.com
www.fereydoon-moshiri.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد